جامعه ورزش استان فارس روز 22 بهمن را گرامی داشتند
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرنگار ایرنا، ورزشكاران و دست اندركاران ورزش استان فارس، امروز (شنبه) همگام با امت انقلابی این استان در راهپیمایی با شكوه روز 22 بهمن حضور یافته و با فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، یاد و خاطره روز 22 بهمن ماه سال 57 را زنده كردند.

مدیركل اداره ورزش و جوانان استان فارس در این راهپیمایی به خبرنگار ایرنا گفت: جامعه ورزش استان فارس وظیفه خود دانسته تا یك بار دیگر در این روز تاریخی حضور یافته و دین خود را نسبت به آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام راحل و رهبر معظم انقلاب ادا كنند.

'تورج موید' بیان داشت: ورزشكاران استان فارس در سی و سه سالی كه از انقلاب می گذرد همواره در تمام صحنه ها حضور داشته و به پاسداری از خون شهدای انقلاب اسلامی به دنیا نشان داده اند ورزشكارانی بیدارند و از توطئه دشمن هراسی ندارند.

وی اضافه كرد: حضور بی سابقه مردم در این راهپیمایی به مانند مشت محكمی است كه بر دهان یاوه گویان و قدرت طلبان استكبار

جهانی كوبیده می شود تا آنها بدانند ملت ایران آگاهند و انقلاب خود را به خوبی دوست می دارند.

مدیرعامل باشگاه برق شیراز هم به ایرنا گفت: ورزشكاران و دست اندركان این باشگاه نیز وظیفه ملی و دینی خود دانسته تا با حضور در این راهپیمایی به دنیا نشان دهند تهدید و توطئه، دیگر نمی تواند این امت را از صحنه دور كند.

غلامرضا آبهشت ادامه داد: بسیاری از این جوانان كه اكنون در این راهپیمایی حضور دارند، انقلاب سال 57 را ندیده اند اما با تمام وجود در تمام صحنه ها حضور دارند و قطعا این صفوف فشرده توطئه دشمنان را خنثی خواهد كرد.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز هم در این راهپیمایی گفت: دست اندركاران و ورزشكاران این باشگاه كه نام شهید را یدك می كشد، به پاس حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و خنثی كردن توطئه های دشمنان در این راهپیمایی حضور یافته اند.

جعفر جعفری افزود: حضور گسترده مردم استان فارس در این راهپیمایی، دنیا را به لرزه در آورده است تا ایادی استكبار به خود بیایند و این انقلاب و مردم را باور كنند.

هادی ایمانی كاپیتان تیم فوتبال برق شیراز نیز گفت: وظیفه خود دانستیم تا در این حركت خود جوش كه یاد و خاطره روزهای خوب انقلاب را تداعی می كند، شركت كنیم اگر چه من در آن روزهای پرشكوه بهمن ماه سال 57 هنوز به دنیا نیامده بودم.

مهدی رجب زاده كاپیتان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به ایرنا گفت: این حضور گسترده می تواند مشت محكمی باشد بر دهان یاوه گویان كه نمی توانند ایرانی مستقل را ببینند.

وی اضافه كرد: شهید سپاسی و هزاران شهید دیگر دوران دفاع مقدس و انقلاب، جان خود را فدا كردند تا ما آزادانه زندگی كنیم و پاسداری از خون شهدا وظیفه ماست ضمن اینكه اگر آنها ایثار نمی كردند، معلوم نبود سرنوشت ایران به كجا می كشید.

گزارش خبرنگاران ایرنا از سراسر استان فارس حاكی از حضور ورزشكاران و دست اندركاران ورزش در سایر نقاط این استان است.ك/2

7368 / 1589





:: برچسب‌ها: موزه ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: